czwartek, 18 kwietnia 2019

Uniwersalny sidebar

     Według zasad gry sidebar powinien składać się z dokładnie 25 kart. Ostatnio pokusiłem się o złożenie uniwersalnego sidebaru, żeby za każdym razem gdy gram inną talia nie musiał zmieniać go za bardzo. Bo też i często zapominam o tym. Aktualnie wygląda on tak:


Biogigant x1  - żeby wjeżdżać w puste i zdobywać dużo PZ
Toschiro x1  - uniwersalny wojownik z autokillem
Czołg bojowy "Grizzly" x1  - do atakowania w puste, najlepiej kilka razy
Szef Sztabu Konstanty Romanow x1 - przywódca Bauhausu do multi ataków
Marszałek Polny Johnstone x1  - przywódca Imperialu do multi ataków
Władca Cieni x1   - do ściągania przypakowanych wojowników
Niszczyciel x1  - uniwersalny wojownik z autokillem
Przeklęta Hałbica x1  - do ściągania wrogich umocnień i stref walki
Niewinna Sztuczka x1  - popsuć wojownika oponenta, aby nie mógł mu dać żadnej karty
Granat Neuralny x1  - żeby ściągnąć grubasa małym wojownikiem
Pancerz Legendarnego Zabójcy x1  - uniwersalny pancerz, żeby nasz Żołnierz Zagłady dostał automatyczne zabijanie i plus trochę do pancerza, możemy w niego wyposażyć też Czołg Bojowy "Grizzly"
Zabójstwo x1  - żeby zdobyć więcej PZ za zabicie wrogiego wojownika
Gniew Algerotha x1  - pozbawienie przeciwnika ekwipunku
Wymiana x1  - jeśli mamy dużo PA zamieniamy je na PZ, przydatne w końcowej fazie gry
Zaginiony w Akcji x1  - zastopowanie wrogiego żołnierza zagłady
Skrytobójca x1  - usunięcie wojownika oponenta
Powołanie x1  - przejęcie żołnierza zagłady przeciwka
Przeprogramowanie x1  - przejęcie żołnierza zagłady przeciwka
Deja Vu x1  - jeśli istnieje ryzyko przewinięcia lub szybciej żeby znów dobierać dobre, akurat potrzebne nam karty
Na Czarna godzinę x1  - żeby przeciwnikowi popsuć rękę albo samemu odzyskać to co on nam umieścił na spodzie talii
Trening x1  - zastopować na turę ataki przeciwnika
Amnesia x1  - ograniczenie zdolności zapisanych na karcie wrogiego wojownik, szczególnie dobre na wojowników dających coś innym wojownikom
Zrównanie z Ziemią x1  - wyczyszczenie stołu jak za dużo się na nim uzbiera kart
Całkowite Zaćmienie x1  - zastopowanie przeciwnika jeśli ma dużo powykładanych kart na stole
Brak Paliwa x1  - na wszelkie pojazdy, żeby je usunąć z gry, najlepiej z wojownikiem w środku


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz