Postanowiłem skopiować z forum
i wrzucić tutaj spoiler dodatku Mortificator z tłumaczeniem kart
zrobionym przez pretorianstalkera. Ma to związek z tym , że coraz więcej
kart używamy z tego dodatku, lecz niestety spora ilość tych kart jest w
języku francuskim a nie każdy go zna. Czas na karty umocnień i ekwipunku.
Umocnienia:
KLUB ARKADIN/CLUB ARKADIN (ogólna)
DOŁĄCZ DO GRY POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Umieść
poza Szwadronem i Kohortą. Gdy znajduje się w grze, wszyscy wojownicy z
ogólną przynależnością zyskują +5 do WW, S i P. Możesz mieć tylko jedną
taką kartę w grze.
CYTADELA GOLGOTHY/GOLGATHA'S CITADEL (legion)
DODAJ DO KOHORTY POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Gdy
znajduje się w grze wszyscy twoi Wyznawcy Algerotha, automatycznie
zabijają każdego kogo zranią. Możesz mieć tylko jedną taką kartę w grze.
Gdy zostanie odrzucona, usuń ją z gry.
SZPITAL W LUNIE/LUNA MEMORIAL HOSPITAL (bractwo)
DODAJ DO SZWADRONU POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Gdy
znajduje się w grze, możesz uleczyć każdego członka twojego Szwadronu
poświęcając na to dwie akcje. Ta karta może zostać zabrana przez ciebie
do ręki jako dwie akcje (nawet ze stosu kart odrzuconych). Możesz mieć
tylko jedną taką kartę w grze.
REAKTYWNY PANCERZ/REACTIVE ARMOR PLATES (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO POJAZDU JAKO DWIE AKCJE.
Ten
Pojazd nie może zostać odrzucony, dopóki ta kart nie zostanie odrzucona
pierwsza. Jeżeli wojownik w Pojeździe zostanie zabity lub odrzucony, ta
karta i pojazd zostają również odrzucone. Pojazd może mieć tylko jedną
kopię tej karty dołączonej w danym momencie.
LABORATORIUM REPLIKACJI/REPLICANT LAB (legion)
DODAJ DO SZWADRONU LUB KOHORTY POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Gdy
znajduje się w grze, kopie twoich wojowników (nie Bohaterów)
znajdujących się w grze, mogą być dodawane do gry bez wydawania punktów
A. Wojownik może użyć tej karty, tylko wtedy gdy znajduje się w tym
samym Szwadronie lub Kohorcie co ta karta. Możesz mieć tylko jedną taką
kartę w grze.
PAŁAC STAHLERA/THE STAHLER PALACE (legion)
DODAJ DO KOHORTY POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Gdy
znajduje się w grze, twoi Heretycy mogą być atakowani tylko wtedy gdy
agresor zapłaci 10A. Karta ta nie ma wpływu na Mortyfikatorów. Możesz
mieć tylko jedna taką kartę w grze.
WIEŻA STRAŻNICZA/WATCH TOWER (ogólna)
DODAJ DO SWOJEGO SZWADRONU POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Poświęcając
jedną akcję, możesz umieszczać wojowników wewnątrz lub na zewnątrz
Wieży (może ona pomieścić jednego wojownika). Gdy wojownik znajduje się w
środku, wszyscy członkowie twojego Szwadronu o tej samej przynależności
uderzają w walce jako pierwsi. Jeżeli przeciwnik przeżyje może oddać.
Możesz mieć do dwóch wież w grze.
Ekwipunek:
AMUNICJA PRZECIWPANCERNA/ARMOR-PIERCING AMMO (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEJ BRONI STRZELECKIEJ NIE BĘDĄCEJ MIOTACZEM OGNIA.
Wszyscy przeciwnicy zranieni tą bronią, tracą wszystkie Pancerze, które posiadają. Pancerze są usuwane z gry.
WIROPŁAT/AUTOGYRO (bauhaus)
DAJ DOWOLNEMU ŻOŁNIERZOWI ZAGŁADY. POJAZD LATAJĄCY. POJAZD.
Wojownik
może mieć tylko jeden Pojazd. Wojownik zyskuje +4 do S i P, a jego
przeciwnicy nie mogą korzystać z efektów Umocnień ani bronić się w
Strefach walki.
CZARNY JAD/BLACK VENOM (bractwo)
TRUCIZNA. DOŁĄCZ DO DOWOLNEJ BRONI MORTYFIKATORA.
Jeżeli
ta broń zrani przeciwnika w walce wręcz, odrzuć kartę Trucizny aby
sparaliżować przeciwnika. Wojownik ten nie może wykonywać żadnych akcji
dopóki nie zostanie wyleczony, ani odpowiadać w trakcie walki.
KREW KARDYNAŁA/CARDINAL'S BLOOD (bractwo)
TRUCIZNA. DOŁĄCZ DO DOWOLNEJ BRONI MORTYFIKATORA.
Wojownicy zranieni tą bronią w walce wręcz nie zostają ranni, ale ich niemodyfikowane WW, S i P spadają do 1.
KROPLE KADZIELNICY/CENSER DROPS (bractwo)
TRUCIZNA. DAJ DOWOLNEMU MORTYFIKATOROWI.
Odrzuć
ta kartę w dowolnym momencie, aby zapobiec atakom przeprowadzanym przez
członków jednej z kohort, aż do początku twojej następnej tury.
Odrzucenie podczas walki z członkiem kohorty przerywa walkę.
TALIZMAN PRZEWIDYWANIA/FORESEEING TALISMAN (bractwo)
DAJ DOWOLNEMU MORTYFIKATOROWI.
Możesz
wydać 12 PA zaraz po tym jak jeden z graczy zagra kartę specjalną.
Karta ta nie ma wpływu na grę i jest odrzucana. Jeżeli na jej efekt
wydano PA lub akcje, są one stracone.
LIFEGUARD ARMOR (ogólna)
DAJ DOWOLNEMU ŻOŁNIERZOWI ZAGŁADY. PANCERZ.
P
wojownika zmniejsza się o 4. Jeżeli wojownik zostanie zraniony, zamiast
tego zrań Pancerz - wojownik jest zdrowy. Jeżeli Pancerz zostaje
zraniony po raz drugi lub zostaje automatycznie zabity, usuń go z gry.
Pancerz nigdy nie może zostać naprawiony. Wojownik może posiadać tylko
jeden Pancerz.
KWIAT LOTOSU/LOTUS BLOSSOM (bractwo)
TRUCIZNA. DAJ DOWOLNEMU MORTYFIKATOROWI.
Jeżeli
mortyfikator przeżyję walkę wręcz, może odrzucić tą kartę po walce, aby
automatycznie zranić przeciwnika (nawet gdy ten był już ranny). Za
zabitych w ten sposób wojowników otrzymujesz punkty.
ZABÓJCA UMYSŁU/MINDSLAYER (bractwo)
TRUCIZNA. DOŁĄCZ DO DOWOLNEJ BRONI MORTYFIKATORA.
Wojownik
zraniony tą bronią w walce wręcz nie jest ranny, ale traci wszystkie
swoje zdolności (nie ograniczenia) i wybrane przez ciebie karty
specjalne.
PUSZKA PANDORY/PANDORA'S BOX (legion)
DAJ DOWOLNEMU LEGIONIŚCIE CIEMNOŚCI.
Jako
1 akcję możesz dołączyć do tej karty dowolną kartę Mrocznej Harmonii.
Za każda dołączoną kartę, wojownik uzyskuje +1 do WW i S. Efekty kart
Mrocznej Harmonii są ignorowane.
PRZYCISK ALARMOWY/PANIC BUTTON (ogólna)
Wojownik
może usunąć ta kartę z gry podczas walki, aby wezwać innego wojownika o
tej samej przynależności z tej samej kohorty/szwadronu jako posiłki.
Posiłki dodają swoje WW, S, P i W oraz zdolności temu wojownikowi.
Przeciwnik wciąż musi zaatakować oryginalny cel.
PLATYNOWY SEN/PLATINUM DREAM (bractwo)
TRUCIZNA. DAJ DOWOLNEMU MORTYFIKATOROWI.
Mortyfikator może odrzucić tą kartę z gry w dowolnym momencie, aby na stałe usunąć odporność na sztukę jednego wojownika.
SACHS9000GL/SACHS 9000GL (bauhaus)
DAJ DOWOLNEMU DOWÓDCY.
Jeżeli
dowódca zostanie zraniony lub zabity w walce strzeleckiej, możesz
odrzucić tą kartę, aby przywrócić dowódcę do jego stanu sprzed walki.
ZASŁONA DYMNA/SMOKE SCREEN (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO WOJOWNIKA JAKO 3 AKCJE.
Możesz
odrzucić tą kartę natychmiast po zagraniu karty specjalnej, aby zabrać
tego wojownika wraz z jego ekwipunkiem do ręki, zanim karta ta zadziała.
Wszystkie inne karty dołączone do wojownika zostają odrzucone.
SPIRALING DEATH (bractwo)
TRUCIZNA. DOŁĄCZ DO DOWOLNEJ BRONI MORTYFIKATORA.
Wojownik
zraniony tą bronią w walce wręcz nie zostaje ranny, ale jeżeli gracz
kontrolujący go nie zapłaci 3PA tuż przed krokiem 1. w każdej turze,
wojownik zostaje zabity (zyskujesz za to punkty).
GRANAT OGŁUSZAJĄCY/STUN GRENADE (ogólna)
DAJ DOWOLNEMU MORTYFIKATOROWI.
Mortyfikator
może odrzucić ta kartę przed każdą walką w której bierze udział, aby
zaatakować pierwszy. Przeciwnik nie może się zrewanżować, nawet jeżeli
nie został ranny.
POCISK ZIEMIA-POWIETRZE/SURFACE-TO-AIR MISSILE (ogólna)
UMIEŚĆ W SZWADRONIE JAKO JEDNĄ AKCJĘ.
Jeżeli
ty lub twój członek Szwadronu jesteście atakowani przez Pojazd
latający, możesz odrzucić tą kartę aby zranić agresora. Jeżeli agresor
przeżyje, walka jest kontynuowana. Jeżeli zginie, zdobywasz punkty.
POJAZD INWIGILACYJNY/SURVEILLANCE SHIP (mishima)
DAJ DOWOLNEMU WOJOWNIKOWI MISHIMY.
Jako
jedną akcję ten wojownik może pozwolić ci obejrzeć 3 wierzchnie karty z
talii dowolnego gracza. Za każdą dodatkową akcję możesz odrzucić
dowolną z kart, które obejrzałeś. Resztę odłóż w takiej kolejności w
jakiej były zanim je obejrzałeś.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz