wtorek, 28 lutego 2017

Mortyficator spoiler - umocnienia i ekwipunek

     Postanowiłem skopiować z forum i wrzucić tutaj spoiler dodatku Mortificator z tłumaczeniem kart zrobionym przez pretorianstalkera. Ma to związek z tym , że coraz więcej kart używamy z tego dodatku, lecz niestety spora ilość tych kart jest w języku francuskim a nie każdy go zna. Czas na karty umocnień i ekwipunku.

Umocnienia:


KLUB ARKADIN/CLUB ARKADIN (ogólna)
DOŁĄCZ DO GRY POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Umieść poza Szwadronem i Kohortą. Gdy znajduje się w grze, wszyscy wojownicy z ogólną przynależnością zyskują +5 do WW, S i P. Możesz mieć tylko jedną taką kartę w grze.
 

CYTADELA GOLGOTHY/GOLGATHA'S CITADEL (legion)
DODAJ DO KOHORTY POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Gdy znajduje się w grze wszyscy twoi Wyznawcy Algerotha, automatycznie zabijają każdego kogo zranią. Możesz mieć tylko jedną taką kartę w grze. Gdy zostanie odrzucona, usuń ją z gry.


SZPITAL W LUNIE/LUNA MEMORIAL HOSPITAL (bractwo)
DODAJ DO SZWADRONU POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Gdy znajduje się w grze, możesz uleczyć każdego członka twojego Szwadronu poświęcając na to dwie akcje. Ta karta może zostać zabrana przez ciebie do ręki jako dwie akcje (nawet ze stosu kart odrzuconych). Możesz mieć tylko jedną taką kartę w grze.


REAKTYWNY PANCERZ/REACTIVE ARMOR PLATES (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO POJAZDU JAKO DWIE AKCJE.
Ten Pojazd nie może zostać odrzucony, dopóki ta kart nie zostanie odrzucona pierwsza. Jeżeli wojownik w Pojeździe zostanie zabity lub odrzucony, ta karta i pojazd zostają również odrzucone. Pojazd może mieć tylko jedną kopię tej karty dołączonej w danym momencie.


LABORATORIUM REPLIKACJI/REPLICANT LAB (legion)
DODAJ DO SZWADRONU LUB KOHORTY POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Gdy znajduje się w grze, kopie twoich wojowników (nie Bohaterów) znajdujących się w grze, mogą być dodawane do gry bez wydawania punktów A. Wojownik może użyć tej karty, tylko wtedy gdy znajduje się w tym samym Szwadronie lub Kohorcie co ta karta. Możesz mieć tylko jedną taką kartę w grze.


PAŁAC STAHLERA/THE STAHLER PALACE (legion)
DODAJ DO KOHORTY POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Gdy znajduje się w grze, twoi Heretycy mogą być atakowani tylko wtedy gdy agresor zapłaci 10A. Karta ta nie ma wpływu na Mortyfikatorów. Możesz mieć tylko jedna taką kartę w grze.


WIEŻA STRAŻNICZA/WATCH TOWER (ogólna)
DODAJ DO SWOJEGO SZWADRONU POŚWIĘCAJĄC JEDNĄ AKCJĘ.
Poświęcając jedną akcję, możesz umieszczać wojowników wewnątrz lub na zewnątrz Wieży (może ona pomieścić jednego wojownika). Gdy wojownik znajduje się w środku, wszyscy członkowie twojego Szwadronu o tej samej przynależności uderzają w walce jako pierwsi. Jeżeli przeciwnik przeżyje może oddać. Możesz mieć do dwóch wież w grze.


 Ekwipunek:


AMUNICJA PRZECIWPANCERNA/ARMOR-PIERCING AMMO (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEJ BRONI STRZELECKIEJ NIE BĘDĄCEJ MIOTACZEM OGNIA.
Wszyscy przeciwnicy zranieni tą bronią, tracą wszystkie Pancerze, które posiadają. Pancerze są usuwane z gry.


WIROPŁAT/AUTOGYRO (bauhaus)
DAJ DOWOLNEMU ŻOŁNIERZOWI ZAGŁADY. POJAZD LATAJĄCY. POJAZD.
Wojownik może mieć tylko jeden Pojazd. Wojownik zyskuje +4 do S i P, a jego przeciwnicy nie mogą korzystać z efektów Umocnień ani bronić się w Strefach walki.


CZARNY JAD/BLACK VENOM (bractwo)
TRUCIZNA. DOŁĄCZ DO DOWOLNEJ BRONI MORTYFIKATORA.
Jeżeli ta broń zrani przeciwnika w walce wręcz, odrzuć kartę Trucizny aby sparaliżować przeciwnika. Wojownik ten nie może wykonywać żadnych akcji dopóki nie zostanie wyleczony, ani odpowiadać w trakcie walki.


KREW KARDYNAŁA/CARDINAL'S BLOOD (bractwo)
TRUCIZNA. DOŁĄCZ DO DOWOLNEJ BRONI MORTYFIKATORA.
Wojownicy zranieni tą bronią w walce wręcz nie zostają ranni, ale ich niemodyfikowane WW, S i P spadają do 1.


KROPLE KADZIELNICY/CENSER DROPS (bractwo)
TRUCIZNA. DAJ DOWOLNEMU MORTYFIKATOROWI.
Odrzuć ta kartę w dowolnym momencie, aby zapobiec atakom przeprowadzanym przez członków jednej z kohort, aż do początku twojej następnej tury. Odrzucenie podczas walki z członkiem kohorty przerywa walkę.
 

TALIZMAN PRZEWIDYWANIA/FORESEEING TALISMAN (bractwo)
DAJ DOWOLNEMU MORTYFIKATOROWI.
Możesz wydać 12 PA zaraz po tym jak jeden z graczy zagra kartę specjalną. Karta ta nie ma wpływu na grę i jest odrzucana. Jeżeli na jej efekt wydano PA lub akcje, są one stracone.


LIFEGUARD ARMOR (ogólna)
DAJ DOWOLNEMU ŻOŁNIERZOWI ZAGŁADY. PANCERZ.
P wojownika zmniejsza się o 4. Jeżeli wojownik zostanie zraniony, zamiast tego zrań Pancerz - wojownik jest zdrowy. Jeżeli Pancerz zostaje zraniony po raz drugi lub zostaje automatycznie zabity, usuń go z gry. Pancerz nigdy nie może zostać naprawiony. Wojownik może posiadać tylko jeden Pancerz.


KWIAT LOTOSU/LOTUS BLOSSOM (bractwo)
TRUCIZNA. DAJ DOWOLNEMU MORTYFIKATOROWI.
Jeżeli mortyfikator przeżyję walkę wręcz, może odrzucić tą kartę po walce, aby automatycznie zranić przeciwnika (nawet gdy ten był już ranny). Za zabitych w ten sposób wojowników otrzymujesz punkty.


ZABÓJCA UMYSŁU/MINDSLAYER (bractwo)
TRUCIZNA. DOŁĄCZ DO DOWOLNEJ BRONI MORTYFIKATORA.
Wojownik zraniony tą bronią w walce wręcz nie jest ranny, ale traci wszystkie swoje zdolności (nie ograniczenia) i wybrane przez ciebie karty specjalne.


PUSZKA PANDORY/PANDORA'S BOX (legion)
DAJ DOWOLNEMU LEGIONIŚCIE CIEMNOŚCI.
Jako 1 akcję możesz dołączyć do tej karty dowolną kartę Mrocznej Harmonii. Za każda dołączoną kartę, wojownik uzyskuje +1 do WW i S. Efekty kart Mrocznej Harmonii są ignorowane.


PRZYCISK ALARMOWY/PANIC BUTTON (ogólna)
Wojownik może usunąć ta kartę z gry podczas walki, aby wezwać innego wojownika o tej samej przynależności z tej samej kohorty/szwadronu jako posiłki. Posiłki dodają swoje WW, S, P i W oraz zdolności temu wojownikowi. Przeciwnik wciąż musi zaatakować oryginalny cel.


PLATYNOWY SEN/PLATINUM DREAM (bractwo)
TRUCIZNA. DAJ DOWOLNEMU MORTYFIKATOROWI.
Mortyfikator może odrzucić tą kartę z gry w dowolnym momencie, aby na stałe usunąć odporność na sztukę jednego wojownika.
 

SACHS9000GL/SACHS 9000GL (bauhaus)
DAJ DOWOLNEMU DOWÓDCY.
Jeżeli dowódca zostanie zraniony lub zabity w walce strzeleckiej, możesz odrzucić tą kartę, aby przywrócić dowódcę do jego stanu sprzed walki.


ZASŁONA DYMNA/SMOKE SCREEN (ogólna)
DOŁĄCZ DO DOWOLNEGO WOJOWNIKA JAKO 3 AKCJE.
Możesz odrzucić tą kartę natychmiast po zagraniu karty specjalnej, aby zabrać tego wojownika wraz z jego ekwipunkiem do ręki, zanim karta ta zadziała. Wszystkie inne karty dołączone do wojownika zostają odrzucone.


SPIRALING DEATH (bractwo)
TRUCIZNA. DOŁĄCZ DO DOWOLNEJ BRONI MORTYFIKATORA.
Wojownik zraniony tą bronią w walce wręcz nie zostaje ranny, ale jeżeli gracz kontrolujący go nie zapłaci 3PA tuż przed krokiem 1. w każdej turze, wojownik zostaje zabity (zyskujesz za to punkty).


GRANAT OGŁUSZAJĄCY/STUN GRENADE (ogólna)
DAJ DOWOLNEMU MORTYFIKATOROWI.
Mortyfikator może odrzucić ta kartę przed każdą walką w której bierze udział, aby zaatakować pierwszy. Przeciwnik nie może się zrewanżować, nawet jeżeli nie został ranny.


POCISK ZIEMIA-POWIETRZE/SURFACE-TO-AIR MISSILE (ogólna)
UMIEŚĆ W SZWADRONIE JAKO JEDNĄ AKCJĘ.
Jeżeli ty lub twój członek Szwadronu jesteście atakowani przez Pojazd latający, możesz odrzucić tą kartę aby zranić agresora. Jeżeli agresor przeżyje, walka jest kontynuowana. Jeżeli zginie, zdobywasz punkty.


POJAZD INWIGILACYJNY/SURVEILLANCE SHIP (mishima)
DAJ DOWOLNEMU WOJOWNIKOWI MISHIMY.
Jako jedną akcję ten wojownik może pozwolić ci obejrzeć 3 wierzchnie karty z talii dowolnego gracza. Za każdą dodatkową akcję możesz odrzucić dowolną z kart, które obejrzałeś. Resztę odłóż w takiej kolejności w jakiej były zanim je obejrzałeś.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz