piątek, 22 kwietnia 2016

Wehikuł czasu - tworzenie talii

     Dziś miałem trochę czasu, żeby przysiąść i złożyć talię z trzech starter decków które ostatnio zakupiłem. Ze 180 kart chciałem złożyć talię składająca się z 60 kart. Po przejrzeniu kart i wstępnej selekcji wyszła mi taka talia. Talia oddaje ducha połowy lat 90-tych i tego czym się wtedy grało.
Oczywiście tą talią będę grał przeciwko podobnej talii także złożonej z trzech starter decków.

     Misja
Zniszczenie kohorty - takie małe zaskoczenie dla przeciwnika a dla mnie 5 dodatkowych PZ, misję powinno łatwo udać się wypełnić,  przeciwnik na pewno będzie miał jakiegoś wojownika Legionu Ciemności


     Umocnienia
Longshore x2 - jedyne przydatne umocnienie, które mi się trafiło, wezmę do talii z trzech wojowników Mishimy, nie mam ich za wiele, w tym dobrych ale dodatkowo mam Honorową Służbę dzięki której mogę innego Żołnierza Zagłady zrobić wojownikiem Mishimy.

     Ekwipunek
Zestaw pierwszej pomocy x2 -  może uda się od czasu do czau uratować jakiegoś wojownika przed zranieniem
Bomba Dymna x2 - do przerywani walki idącej nie po naszej myśli
Pancerz bojowy x3- dobre i plus 1 do pancerza

     Dary Mrocznej Harmonii
Wywołanie bólu x2 - dobra karta do zatrzymywania ataku
Ręka Śmierci - zwiększę Legioniście o 2 WW i S
Mroczny Płomień - zawsze przydatne +1 do WW
Oślepienie x2 - zmniejszymy wojownikowi przeciwnika (jeśli nie będzie miał odporności) możliwości do walki o 2 (WW i S)

     Specjalne
Przepaść x3 - celem przerwania niekorzystnej dla mnie walki na WW
Gęsta mgła x2 - to samo co wyżej tylko że na S
Inicjatywa x3 - dodatkowy atak lub akcja
Inspiracja x2 - trzy dodatkowe akcje zawsze przydatne
Zagubione dokumenty x2 - dobrze czasem przeciwnikowi zabrać te parę PZ i trochę przedłużyć grę
Żądza krwi x2 - i dzięki tej karcie drugi atak w rundzie
Radość zwycięstwa - dodatkowe PA zawsze się przydadzą
Wymiana - karta na koniec,żeby szybciej zdobyć brakujące PZ i wygrać
Honorowa służba - żeby móc skorzystać z Longshore, umocnienia Mishimy 
Zamówienie - szybkie dobranie potrzebnej karty
Ucieczka! -  do ratowania dobrego wojownika
Zakłócenia łączności - poprzeszkadzamy przeciwnikowi i popsujemy mu jakąś kartę specjalną



     Sztuka
Sugestia x3 - do zmiany celu ataku, żeby obronić słabszych wojowników jak przeciwnik wystawi coś mocniejszego
Piorun x2
Ale zastanawiam się czy całkiem nie usunąć zaklęć sztuki. Mam chyba za mało wojowników bractwa mogących rzucać zaklęcia i boję się że będą mi zalegały nie przydatne na ręce.

     Wojownicy
Pilot Trevor Bartholomew - walka tylko na strzelanie i super pancerz  -8, będzie go przeciwnikowi bardzo trudno zdjąć
Kawaleria powietrzna - nie można go atakować na WW i ma bardzo dobry pancerz - 6
Dragon - bardzo dobry pancerz -5 
Neferyta Semai - z darami mrocznej harmonii będzie świetnie spisywał się na polu bitwy
Crenshaw, Mortyfikator - wojownik do ściągania "grubasów" na strzelanie przy wsparciu sztuki zabijający od razu, powinienem móc zdjąć każdego wojownika Legionu Ciemności.
Hatamoto x2 - dla tych wojowników przyda się umocnienie dające +2 do pancerza z Longshore
Etoiles Mortant x2 - bardzo dobry pancerz - 6
Zenitiański Morderca Dusz x2 - wojownik ze świetna walką wręcz - 7, dodatkowo wspomogę go mroczna harmonią
Mistyk x3 - do rzucania zaklęć sztuki i blokowania ataków Żołnierzy zagłady
Najemni komandosi x2 - bardzo dobre strzelanie - 6
Najemnik Mishimy x2 - tanie blokowanie ataków na gracza
Marsjański duch x2 - ze względu na duże strzelanie - 5


     W niedzielę pierwsze testy talii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz