czwartek, 18 kwietnia 2013

Krwawa Zemsta

     Nie mam wszystkich kart, bo nie stać mnie na regularny zakup wszystkich dodatków. Kupuje tylko te które są mi akurat potrzebne. O niektórych kartach zapominam nawet jak je mam. Na ostatnim niedzielnym turnieju kolega Wojt przypomniał mi o krasnoludzkiej karcie Blood Vengeance dzięki której  krasnoludzkie jednostki zadają jedno dodatkowe obrażenie w walce. Okazało się, że mam tą kartę w swojej kolekcji.


      Blood Vengeance idealnie nadaje się do stworzenia krasnoludzkiego rushu na tanich jednostkach. Od bardzo dawna nie grałem już tą rasą . Trzeba do niej wrócić dzięki tej karcie. Kolejna naporowa talia jest w fazie tworzenia.

1 komentarz:

  1. Hej,

    No urazy to świetna mechanika. Tam jest jeszcze taka, która obniża koszt zagrania jednostki w danej strefie, więc bardzo szybko mogą wyjść nawet drogie jednostki. Uraza, o której piszesz jest wyborna, bo nawet jednostki za zero bez młotków atakują za +1. Ogólnie świetna karta, zwłaszcza wspomagana mechaniką jednej spalonej strefy.

    Pozdro,
    Wilk.

    OdpowiedzUsuń