poniedziałek, 25 listopada 2013

Kto zabierze beczkę Bugmanowi


     Jako że najprawdopodobniej uda mi się być na moim pierwszym turnieju regionalnym w Gdańsku trzeba pomyśleć z jaką talia jechać na turniej. Trzeba rozpocząć testy talii bo czasu już mało zostało, ledwie dwa tygodnie. Czy wziąć coś czym dobrze będzie mi się grało, co mam bardzo dobrze ograne czy też talię dzięki której będzie największa szansa na zwycięstwo. Turniej ma trochę niefortunny termin bo tuż po wydaniu "Ukrytych Królestw", gdzie do gry turniejowej wchodzą cztery nowe rasy. I tak na prawdę nie wiadomo jak sprawdzą się na turniejach.


     Czy wziąć Mroczne Elfy, które bynajmniej mi wydają się być obecnie najmocniejsza rasą. W nowym rozszerzeniu dostały dodatkowo kolejne dwie bardzo dobre karty. Złożyć talię na discardzie z Crone Hellebron i kradzeniu żetonów w stylu Metatrona?
     Czy też brać to co mam aktualnie najbardziej ograne czyli orki na  Snotling Invasion ale ... niestety po ostatnim turnieju widać, że ta talia jest jednak trochę za wolna i może mieć problemy z wygraniem. Dodatkowo nie wiem jak talia sprawdzi się przeciwko nowym rasom z "Ukrytych Królestw". A może wybrać całkiem co innego. Jako, że powalczymy o beczkę Bugmana to lepiej wziąć brodate krasnoludy.


     Pytanie, rozterki i dylematy niedzielnego gracza.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz