niedziela, 3 lipca 2016

Czym gram - Nietoperze


     Talia inna niż wszystkie jakimi grałem do tej pory. Oparta na nietoperzach, które blokują ataki na gracza a i przy okazji dzięki ich zdolności może uda się czasem odrzucić przeciwnikowi wojowników z ręki. Poza tym w kartach specjalnych mnóstwo kart przeszkadzających w grze. Karty zabierające przeciwnikowi punkty akcji i usuwające wojowników. W swoich kartach znalazłem tylko jeden sposób na moja wygraną. Uzbieranie mnóstwa Punktów akcji i na końcu - Wymiana. Niestety będzie można łatwo ja zablokować. Alternatywą jest wystawienie Czołgu Bojowego "Grizzly" z Grabieży i ataki nim. Gęste mgły i Przewagi taktyczne pozwolą mi przedłużyć grę abym zdążył zebrać wymaganą ilość PA do zamiany na PZ.


TALIA:

Wojownicy:
Nietoperz zabójca x5
Jadowity nietoperz x5

Umocnienia:
Fabryka x5
Kompleks Przemysłowy x1
Bank Kardynała x1
Archiwa Bractwa x1

Specjalne:
Fala Prawości x1
Rising Market x1
Złoto dla naiwnych x1
Podaj Dalej x1
Podatek x2
Ciężkie czasy x1
Na Czarną Godzinę x1
Tchórzostwo x2
Całkowite Zaćmienie x1
Przeniesienie x1
Ujawnienie Przeznaczenia x1
Czwarty Zakon x1
Gniew Algerotha x1
Zamówienie x1
Dar Losu x1
Po Namyśle x1
Grabież x1
Szczęście x1
Podział obowiązków x5
Gęsta mgła x5
Przewaga taktyczna x2
Przekleństwo x2
Biurokracja x5
Ukryte Siły x5
Zakłócenia Łączności x5
Inspiracja x5
Inicjatywa x5
Fill'em up x5
Wymiana x1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz