niedziela, 1 stycznia 2017

Operacja "Merkury"


     Dziś miałem trochę czasu to złożyłem w końcu talie na wyznawcy Algerotha, wojowniku Merkuriańska Ohyda. Talia zapewne w czasie testów będzie ewoluowała ale na razie wyszło mi coś takiego. Z Merkuriańską ohyda jest taki problem, że aby ją wystawić muszę już mieć na stole Strefę Wojny: Mercury. Nie ważne gdzie, czy w kohorcie czy w szwadronie, ważne żeby to była strefa Merkury. Mam do wybory trzy strefy:


      Zdecydowałem się na Podziemny świat Shinrikyo w pięciu egzemplarzach. nie wiem czy to nie będzie za mało i nie dorzucić jeszcze z dwóch Diamentowych jaskiń. Merkuriańska ohyda ma mały pancerz dlatego do talii dorzuciłem Cytadelę Golgothy i Tajną kwaterę. W walce oczywiście nastawiłem się na strzelanie. Dlatego też w talii do obrony mam Zmianę taktyki i Przepaść oraz Pole minowe. Żeby zwiększyć jeszcze strzelanie wziąłem w 5 egzemplarzach Triangulator. Ekwipunek który w ataku daje 3 i nie spada razem z wojownikiem gdy ten zginie. Ale zastanawiam się czy nie zmienić tego i wziąć broń strzelecką i dawać ją wojownikom ze zdolności specjalnej strefy walki Shinrikyo. Opcją jest też pominięcie całkowite sprzętu i dorzucenie jeszcze Wieku katastrof aby nikt nie używał ekwipunku. Dzięki Cytadeli Golgothy Merkuriańska ohyda będzie mogła zabijać od razu. Trochę dużo kart, trzeba będzie ja odchudzić, coś na pewno będzie musiało wylecieć.
Talia przedstawia się następująco:

Wojownicy:
Merkuriańska Ohyda x5
Nietoperz zwiadowca x3
Jadowity nietoperz x3

Umocnienia:
Cytadela Algerotha x2
Golgotha's Citadel x3
Archiwa Bractwa x1
Bank Kardynała x1
Komora kriotechniczna x1
Tajna Kwatera x1
Kompleks Przemysłowy x1

Misja:
Zabójstwo x2

Strefa Walki:
Podziemny świat Shinrikyo x5

Ekwipunek:
Triangulator x5
Niewinna sztuczka x1

Karty specjalne:
Przepaść x5
Fill'em up x5
Ukryte siły x5
Przewaga taktyczna x5
Zakłócenia łaczności x5
Szczęście x5
Inspiracja x5
Inicjatywa x5
Pole minowe x2
Ujawnienie przeznaczenia x1
Grabież x1
Fala prawości x1
Po namyśle x1
Podaj dalej x1
Dar losu x1
Czwarty zakon x1
Śmiertelna rana x1
Przeniesienie x1
Ostateczne natarcie x1
Zamówienie x1
Skrytobójca x1




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz