Od dłuższego czasu gram talią zbudowaną wokół karty Merkuriańska ohyda. Różnie mi się wiedzie. Po ostatnich grach i modyfikacjach talia wygląda jak niżej. Usunąłem z niej Nietoperze i zamiast nich mam Treningi i Tchórzostwa do blokowania ataków w puste jak nie mam wojownika. Plus do tego karty kradnące wojowników przeciwnikowi czyli Przeprogramowanie i Powołanie. Zastanawiam się czy nie dołączyć tez do talii karty Bribery ażeby w czasie walki przejąc wojownika przeciwnika i za niego zgarnąć PZ. Jako, że Merkuriańska ohyda ma bardzo wysoką cechę strzelanie postanowiłem nie grać na ekwipunku i jednocześnie też nie pozwolić przeciwnikowi na używanie ekwipunku czyli dołączyłem do talii kartę Wiek Katastrof. Zwiększyłem też ilość stref walki bo w kilku grach miałem na ręku wojownika ale nie mogłem go wystawić bo nie miałem strefy. Postanowiłem odejść od strefy Podziemny świat Shinrikyo i bardziej skupić się na Diamentowych jaskiniach które w razie czego dają mi bonus +5 do pancerza. Ostatecznie w talii będę miał Diamentowe jaskinie w 5 egzemplarzach a Podziemny świat Shinrikyo ograniczę do 3 sztuk. Plus do tego dorzuciłem strefę walki Sanktuarium, może uda się dzięki niej zdobyć więcej PZ.
Wojownicy:
Merkuriańska Ohyda x5
Umocnienia:
Golgotha's Citadel x3
Archiwa Bractwa x1
Bank Kardynała x1
Komora kriotechniczna x1
Kompleks Przemysłowy x1
Replicant Lab x1
Misja:
Zabójstwo x2
Strefa Walki:
Podziemny świat Shinrikyo x5
Diamentowe Jaskinie x3
Sanktuarium x1
Karty specjalne:
Trening x5
Tchórzostwo x5
Fill'em up x5
Ukryte siły x5
Zakłócenia łączności x5
Szczęście x5
Inspiracja x5
Inicjatywa x5
Wiek Katastrof x4
Uszkodzenie x3
Gniew Algerotha x1
Ciężkie czasy x1
Przeprogramowanie x1
Powołanie x1
Ujawnienie przeznaczenia x1
Grabież x1
Fala prawości x1
Po namyśle x1
Podaj dalej x1
Dar losu x1
Czwarty zakon x1
Przeniesienie x1
Ostateczne natarcie x1
Zamówienie x1
Skrytobójca x1
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz