środa, 1 maja 2019

Zagłada dzieci Ilian



     I po pierwszych testach talii na Pomiotach Ilian. Grałem przeciwko heretykom i niestety mój pomysł na talie zupełnie się nie sprawdził. Wszystkie gry przegrałem. Za dużo kart, za wolno dochodziły mi te co potrzebowałem. Brak było kart do obrony wojowników bo za szybko schodzili i ... mieli niestety za dużą wartość. Gramy do 25PZ a Pomiot z Kulą ma aż 15W. Mój przeciwnik za szybko zdobywał  PZ nie dając mi szansy rozkręcić się. W ogóle nie sprawdził się Plagiat, przeciwko heretykom nie miałem go na kim używać. Wkładka kradnąca PA przeciwnika też słabo działała, takiego Zużycia na 6 rozegranych gier nie udało się użyć ani razu. Talia wymaga gruntownego przebudowania, trzeba powrócić do starych, sprawdzonych kart. Na pewno do talii wrócą Trening i Tchórzostwo i zastanawiam się czy nie wziąć też kilka nietoperzy do blokowania ataków.
     Na następne gry talia wygląda tak:



TALIA:


Wojownicy:
Pomiot Ilian x5 
Toshiro x1 

Umocnienia:
Archiwa Bractwa x1
Bank Kardynała x1
Kompleks Przemysłowy x5

Ekwipunek:
Granat Neuralny x2
Niewinna sztuczka x1

Relikty:
Kula Pomniejszych Sług x3

Mroczna Harmonia:
Wywołanie bólu x3 

Karty specjalne:
Fill'em up x5
Ukryte siły x5
Zakłócenia łączności x5
Szczęście x5
Inspiracja x5
Skradzione papiery x3 
Ciężkie czasy x1
Niepodziewana Inwazja! x2
Tchórzostwo x5
Trening x5
Ujawnienie przeznaczenia x1
Grabież x1
Fala prawości x1
Po namyśle x1
Podaj dalej x1
Dar losu x1
Czwarty zakon x1
Przeniesienie x1
Ostateczne natarcie x1
Zamówienie x1
Boskie natchnienie x1
Oszustwo! x1 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz