czwartek, 2 lipca 2020

Bauhaus 2020


     Po kilku miesiącach przerwy w końcu wróciliśmy do grania w Doom Troopera. Na pierwsze granie przygotowałem starą talię na Ożywionych Legionistach i Kuli Pomniejszych Sług. Graliśmy w trzy osoby. Szło mi raczej słabo. Na trzy gry tylko jedną udało się wygrać a o dwóch kolejnych wolałbym zapomnieć bo karty mi w ogóle nie podchodziły i służyłem raczej za chłopca do bicia.
     Na nasze kolejne granie chciałbym przygotować talie na Bauhausie. Mam nadzieję że talią na tej korporacji pójdzie mi o wiele lepiej. Z kart które posiadam udało mi się złożyć coś takiego:

Wojownik
5 x Dragon
1 x Czołg Bojowy "Grizzli" (może będę miał dwie sztuki)
2 x Wenusjański Szeryf
2 x Eva Valmonte
2 x Bauhaus Security Guard
1 x Toshiro

Ekwipunek
1 x Działko Automatyczne "Myśliwy"
1 x T-32 "Wilczy Pazur"
1 x Lifeguard Armor
3 x Autogyro
2 x Granat Neuralny
3 x Granat Przeciwpiechotny
1 x Niewinna Sztuczka

Relikt
1 x Okruch Czasu
4 x Pancerz Legendarnego Zabójcy

Strefa Walki
1 x Diamentowe Jaskinie

Umocnienie
5 x Kompleks Przemysłowy
1 x Bank Kardynała
1 x Obóz Szkoleniowy
1 x Sala Obrad
1 x Urządzenie Naprowadzające
1 x Archiwa Bractwa

Specjalna
5 x Zakłócenia Łączności
5 x Szczęście
1x Ujawnienie Przeznaczenia
5 x Inspiracja
5 x Tchórzostwo
5 x Trening
1 x Zamówienie
1 x Dar Losu
3 x Niespodziewana Inwazja!
1 x Przeniesienie
1 x Grabież
5 x Ukryte Siły
1 x Fala Prawości
1 x Czwarty Zakon
4 x Śmiertelna Rana
1 x Ostateczne Natarcie
1 x Po Namyśle
1 x Podaj Dalej
1 x Oszustwo!
1 x Booby Trap
1 x Druga Szansa

1x Szef Sztabu Konstanty Romanow


     Zastanawiam się czy nie mam za dużo ekwipunku w talii. Czy nie usunąć Autogyro, który jest na przeciwników z dużym WW, żeby atakowali moich wojowników tylko na strzelanie. Oraz czy nie usunąć Granatu Przeciwpiechotnego aczkolwiek znowu on przyda mi się do walki Dragonami aby ranić dużych wojowników i dobijać ich Śmiertelna Raną. Mam w tali 91 kart. Jest to trochę za dużo. cos trzeba będzie usunąć ale zrobię to dopiero po pierwszej grze.


2 komentarze:

  1. Łał ! przez tyle lat piszesz tego bloga ! Szacuneczek, musisz miec mega zajawke.

    Trafiłem tutaj w poszukiwaniu informacji o warhammer inwazji. Kiedyś gralem u kuzyna w to i pamiętam że potrafiliśmy grać do 3-4 w nocy. Świetna gierka i chciałbym ją kupić i zagrać jak za dawnych czasów jednak mnogość dodatków mnie targa po czeluściach internetu w poszukiwaniu informacji co jest co :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    ilu was gra obecnie w Doom Troopera?
    Pozdrawiam
    Germanus

    OdpowiedzUsuń