środa, 1 marca 2017

Kompania Saperów


     Na niedzielnym graniu przy piwie testowałem talie Imperialu na saperach. Niestety nie poszło mi najlepiej. Na kilka gier ledwie dwie udało się wygrać. Talia wyjątkowo nie grała albo mi po prostu karty nie szły. Trzeba dodać, że testowałem ją przeciwko Legionowi Ciemności na Furiach. Grałem talią z tego postu.
     W talii mam najwyraźniej za dużo kart, muszę ją odchudzić. Na początek wyrzuciłem z niej Inicjatywę i Sztandarowych. Zauważyłem też, że o wiele lepiej mi idzie jak dosyć szybko wystawie Linie McCraiga i mogę saperów wystawiać za darmo w każdej chwili. Z tego też powodu zwiększę ich ilość do 5 sztuk. Do tej pory miałem w talii tylko 3 sztuki. Dobrze spisywał się Tyran Bauhausu. Niestety przy nim nie bardzo sprawdza się karta Razem Go więc raczej ją usunę. Problemem było tez to, że nie zabijam od razu. Żaden wojownik nie daje saperom natychmiastowego zabijania. Mogę to uczynić tylko dzięki Urządzeniu naprowadzającemu. Jakbym miał Śmiertelna ranę do 5 sztuk to nie byłoby problemu, niestety mam tylko jedną. Zdecydowanie też przydałby mi się w talii Pancerz Legendarnego Zabójcy. Dodatkowo niezbyt sprawdziło się Tchórzostwo bo mój przeciwnik miał w talii dużo pojazdów i czasami karta zapychała mi rękę. Zmniejszę też liczbę misji do dwóch, po jednej z każdego rodzaju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz