środa, 24 kwietnia 2019

Pomioty Ilian


     W wyniku kolejnych zakupów mogę w końcu pokusić się o złożenie tali na Kuli pomniejszych sług i Pomiotach Ilian o której od zawsze marzyłem. Są karty można więc kombinować talię. Oczywiście podstawowy wojownik to Pomiot Illian z dodatku Inkwizycja. Dorzucę jeszcze jednego Toshiro. Mam tylko trzy egzemplarze reliktu Kula pomniejszych sług ale wydaje mi się że powinno to wystarczyć. Do talii dorzucę dwie karty Mrocznej Harmonii. Dzięki Plagiatowi będę kopiował specjalne zdolności innych wojowników, np. takiego Toshiro a Wywołanie Bólu pozwoli mi blokować ataki przeciwnika. Plus Granat Neuralny, jeśliby mój wojownik miał zginąć to i przy okazji ściągnę wojownika przeciwnika. W kartach specjalnych dużo kart psujących przeciwnikowi posiadanie punktów akcji. Nie mam Pecha więc muszę się posiłkować innymi kartami.
     Możliwe, że w talii jest trochę za dużo kart i przez to talia będzie za wolno chodziła, karty będą zapychały mi rękę. Jeśli taki układ kart się nie sprawdzi to usunę te psujące przeciwnikowi PA i skupie się tylko na szybkiej walce Pomiotami. Usunąłbym też może Booby Trap i Śmiertelną ranę bo Pomioty Ilian zabijają od razu i mogą mi się one nie przydać. Mam je w tali bo niedawno je zakupiłem i chciałbym nimi pograć.


 TALIA:


Wojownicy:
Pomiot Ilian x5 
Toshiro x1 

Umocnienia:
Archiwa Bractwa x1
Bank Kardynała x1
Kompleks Przemysłowy x5

Ekwipunek:
Granat Neuralny x2

Relikty:
Kula Pomniejszych Sług x3

Mroczna Harmonia:
Plagiat x3
Wywołanie bólu x3 

Karty specjalne:
Fill'em up x5
Ukryte siły x5
Zakłócenia łączności x5
Szczęście x5
Inspiracja x5
Skradzione papiery x3 
Ciężkie czasy x1
Niepodziewana Inwazja! x1
Booby Trap x1
Śmiertelna rana x2
Przekleństwo x4
Sabotaż! x1
Ujawnienie przeznaczenia x1
Grabież x1
Fala prawości x1
Po namyśle x1
Podaj dalej x1
Dar losu x1
Czwarty zakon x1
Przeniesienie x1
Ostateczne natarcie x1
Zamówienie x1
Podwójna powinność x1
Boskie natchnienie x1
Deja Vu x1
Economic Beakdown x1
Watchful Eye x2
Nadwyżki x5
Zużycie x1


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz