niedziela, 14 kwietnia 2019

Na zakupach

     Po dłuższej przerwie powracam do grania w Doom Troopera. Przyczynkiem do powrotu do kultowej karcianki był zakup nowych kart. Pojawiły się nowe karty i od razu nowe pomysły na talie. Dzięki nim będę mógł wzmocnić talie którymi już gram a także złożyć coś nowego czym do tej pory nie grałem. Wylicytowałem kilkanaście kart od dwóch osób. W pierwszy zestawie udało się kupić Utwardzoną skórę, Granat Przeciwpiechotny, Samodoskonalenie, Granat Neuralny,  oraz bardzo mi brakujące Skradzione Papiery, mam dopiero trzy egzemplarze tej karty.
     W drugim zestawie wylicytowałem Sabotaż!, Przekleństwo, Pomiot Ilian, Kula pomniejszych sług, Niszczyciel, Samodoskonalenie, AG-17 "Panzerknacker", Booby Trap, Pancerz Legendarnego Zabójcy i dwie karty Kompleksu Przemysłowego, nareszcie mam 5 sztuk. Gram z osobami, które maja po 5 Pechów, więc muszę się ratować Kompleksami Przemysłowymi żebym miał za co wystawiać wojowników.
     Karty z zakupów przydadzą mi się do talii na Bauhausie - Utwardzona skóra, AG-17 i Granaty; Bractwie - w końcu mam tak bardzo potrzebne Samodoskonalenia. Powolutku też zbieram karty do talii na heretykach oraz na Pomiotach Ilian i Kulach. Ale to jeszcze sporo czasu potrwa zanim będę mógł nimi zagrać bo brak mi mnóstwo kart do tych talii. Najbliżej mi do złożenia talii na Kuli pomniejszych sług z Pomiotem Ilian jako głównym wojownikiem.
    Są pomysły na nowe talie, więc już wkrótce będzie grane.


    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz