piątek, 8 grudnia 2017

Łaska Paladine'ów


     Miałem dłuższą przerwę w graniu w Doom Troopera. Ale w końcu udało się pograć talią na Gwardzistach Wilczej Kawalerii. Nie poszło mi najlepiej ale mimo wszytko nie było tak źle i co najważniejsze dobrze mi się tą talią grało. Na cztery gry wygrałem tylko jedną. Ale udało się użyć kilku kart, którymi nigdy nie grałem. Po raz pierwszy skutecznie użyłem Obozu jenieckiego, który przyczynił się do wygranej. Niestety zdarzało się, że przez dłuższy czas nie miałem wojownika - duża ilość kart w talii lub też miałem wojownika ale brakowało punktów akcji na wystawienie go - gwardzista jest drogi a kolega z którym grałem nader często rzucał mi Pech. W ogóle nie podeszło mi Zużycie, nigdy go nie użyłem ale mimo to i tak zostawię tą kartę w talii. W obronie wydatnie pomagały mi umocnienia dające pancerz co kilkukrotnie uratowało mi wojowników. Sprawdziła się też Ucieczka. Udało się też w końcu użyć Bribery żeby przejąć wojownika przeciwnika. Przydały się też bardzo Równe Prawa, które skutecznie wydłużały rozgrywkę dając mi większą szansę na wygraną. Przydał się również Toshiro do zaskoczenia przeciwnika, że nie tylko Imperialem gram.


     Po zakupach na allegro i drobnych zmianach talia obecnie wygląda tak. Trochę spora ta talia, zbyt dużo w niej kart ale aktualnie nie wiem co usunąć, zobaczymy jak się sprawi w następnych grach i wtedy zdecyduję.

TALIA:

Wojownicy:
Toshiro x2
Gwardzista Wilczej Kawalerii x5
Nicola Brannaghan x1

Relikty:
Shillelagh x1

Umocnienia:
Kompleks Przemysłowy x3
Urządzenie naprowadzające x1
Bank Kardynała x1
Archiwa Bractwa x1
Obóz jeniecki x2
Fukido x2
Koszary x1
Tajna Kwatera x1

Ekwipunek:
Miecz Klanowy x5
Granat Przeciwpiechotny x4
Utwardzona skóra x1
Niewinna sztuczka x1

Specjalne:
Fala Prawości x1
Ucieczka x5
Podaj Dalej x1
Przeniesienie x1
Ujawnienie Przeznaczenia x1
Czwarty Zakon x1
Zamówienie x1
Dar Losu x1
Śmiertelna Rana x1
Ostateczne Natarcie x1
Po Namyśle x1
Grabież x1
Skradzione papiery x2
Ciężkie czasy x1
Łaska Paladine'ów x3
Szczęście x5
Ukryte Siły x5
Zakłócenia Łączności x5
Inspiracja x5
Niespodziewana Inwazja! x1
Fill'em Up x5
Zużycie x1
Nadwyżki x5
Boskie natchnienie x1
Zmęczenie walką x1
Zaawansowany system ochronny x2
Snajperzy! x1
Zaginiony w akcji x1
Podwójna powinność x1
Równe prawa x2
Przejęcie x3
Bribery x1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz