piątek, 25 stycznia 2013

Felix Jaeger i Gotrek Gurnisson

     Czytałem ostatnio drugi tom opowieści o przygodach Felixa Jaegera i Gotreka Gurnissona "Zabójca Skavenów" autorstwa William Kinga. I przyszedł mi do głowy pomysł na kartę do Inwazji. Na kartę dwu rasową dającą lojalkę Imperium i Krasnoludom. Kartę z Felixem i Gotrekiem. Może twórcy gry też wpadną na taki pomysł i w którymś z dodatków ujrzymy taką kartę.
     Felix i Gotrek pojawili się już wcześniej w innej karciance z uniwesum Warhammera WarCry.

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł!:) ja ostatnio wymyśliłem, że mogłaby wyjść taktyka, która pozwalałaby zagrywać jednostki do strefy przeciwnika. Dla jaj bym posadził pajączki krasnoludom na new trade route, żeby zapchać misję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kazdy milosnik krasnali powie ci, ze to pomysl jest stary jak inwazja. ja bym jeszcze dorzucil krasnoludy chaosu do neutrali ;)
    cos tam ma sie pojawic do slayerow. ja licze na legende, ktora bedzie bonusowac te ceche.
    a Gotrek i Felix pewnie byliby przepakowani i przez to szybko zbanowani ;) choc w skrytosci serca czekam na te karte z utesknieniem.

    pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tu nie chodzi o kartę Felixa i Gotreka tylko o pomysł na kartę dwurasową dającą lojalkę dwóm rasom: Imperium i krasnoludom a oni idealnie się do tego nadają.
      PS: Jakbym był krasnoludem i nazwałbyś mnie krasnalem to dostałbyś toporem miedzy oczy ;P

      Usuń