Bardzo mi się podoba ta nowa orcza legenda z nowego dodatku "Bitwa o Stary Świat" Jest o wiele lepsza od poprzednich na których nie udało mi się stworzyć sensownie działającej talii. Z tych trzech tanich legend jakie do tej pory pojawiły się w nowym cyklu ta jak dla mnie jest najlepsza.
Będzie można też rzucić "Trolle rzygi" czyszcząc przeciwnika z jednostek i zaatakować samą orczą legendą wspomaganą "Morglor the Mangler" lub artefaktem "Dawnstar Sword". A w następnej turze do obrony legendy użyć "Get Outta My Way!". Nareszcie pojawią się nowe talie orków zbudowane wokół tej legendy, bo ile można grać naporem, reanimatorem na zębaczach albo combo.
Wyśmienita legenda chociaż Crone DE jest także niesamowita. Zobaczymy czy będzie działać z orkami, chociaż szczerze powiem napór nie cierpi taktyk ani dodatkowych bzdetów poza rębakiem lub tatuażami. A orki są stworzone do naporu. Kontrolne orki na legendzie?? Hmmm ciekawy pomysł
OdpowiedzUsuńTeraz będzie kontrolny napór na legendzie.
OdpowiedzUsuńE tam, nie doceniacie legendy Wysokich Elfów, ale Wurrzag rzeczywiście rewelacja, szalone talie Orkowe już w drodze...
OdpowiedzUsuńNikt nie lubi Wysokich Elfów przez te komba :P
OdpowiedzUsuńHE tyle czasu dostawały w dupe, należy im sie choć 5 minut bycia OP i imba ;D
OdpowiedzUsuńA legendy nowe paradoksalnie najlepiej bedą działać z Musterem, bo mamy wtedy w t1 legendę + obronę(DE kulty/chilwind, orki Get outta my way)
Na razie nie przekonałem się do tej legendy. Jasne, można z niej rzucić rzygi i niech atakuje sama, ale już widzę jak w ten sposób pali 3 strefy. Jeśli nie będzie miała obrońców, to sama bardzo szybko spadnie, a 3 strefy do spalenia zostaną. Jasne, jest bashe'em, ale też daje tylko dodatkowy atak, który w porównaniu z wymogiem spalenia dodatkowej strefy nie jest najlepszy, chyba że się ma 2,3 na ręce. Ogólnie, karta nie jest zła, ale nie jest w żaden sposób przegięta według mnie.
OdpowiedzUsuń