czwartek, 24 stycznia 2013

Zielony Szerszeń

  "Atak nie musi być pomysłowy, ale musi być niezwykle szybki. "

     Kiedyś Teokrata miał swój sekretny Batmobil a ja mam Zielonego Szerszenia. Zielony szerszeń to szybka, rushowa talia orkowa. Zielona masa orków, goblinów i snotlingów zalewa stolicę przeciwnika i do 3 tury pali ją.

Link do spisu talii:
Zielony Szerszeń

3 Baby Squig
3 Snotling Invasion
3 Tribal Tattoos
3 Veteran Sellswords
3 Warpstone Excavation
3 Choppa
3 Contested Village
3 Crooked Teef Goblins
3 Goblin Raiders
3 Spider Riders
3 The Unending Horde
3 Warpstone Experiments
3 Banna Thief
1 Clan Moulder's Elite
3 Forest Goblins
3 Snotling Pump Wagon
3 Squig Herders
3 Swarm of Bats
     Talia, jak to w rushu, opiera się na tanich jednostkach wystawianych do pola bitwy i dużym ataku. Gramy na trzech zasobach raczej no chyba że dobrze podejdą nam wsparcia to wtedy dajemy i do misji i do królestwa. W tej talii ważna jest pierwsza ręka, jak dobrze karty nie podejdą to zmieniamy bo tu trzeba spalić do max 3-4 tury bo później przeciwnik nas już skontroluje i jest po grze. Tu nie ma czasu na myślenie, tu trzeba atakować. I ważne jest żeby zaczynać drugim to w pierwszej turze spalimy już jedna strefę.
    Atakujemy najlepiej Swarm of Bats i Spider Riders lub dajemy Banna Thief i mnóstwo tanich jednostek za zero lub jeden co da dodatkowe młotki dzięki nim. Wspieramy atak ChoppaTribal Tattoos i oczywiście Warpstone Experiments. Nie ma tu żadnych opcji obronnych czy kontrolnych, tylko atak.
     Oczywiście talia ta nie ma kompletnie szans z DE.

3 komentarze: