sobota, 19 stycznia 2013

Shaggoth Czempion

    Idealny do mojej talii szybkiego Chaosu wydaje się być "Shaggoth Czempion" z drugiego dodatku nowego cyklu bitewnwgo.
     Wystawiany byłby najlepiej za darmo z "Zewu stada rykowców" bo wystawienie go w normalny sposób może być czasem problematyczne jak przeciwnik ma mnóstwo kart na ręce. Idealna broń na HE bo kombo gracze mają najczęściej po kilka lub kilkanaście kart na ręku co przekłada nam sie na ilość młotków. Niestety jak przeciwnik będzie miał zero kart na reku to wytrzymałość Shaggotha równa się zero, czyli zgon, spada na stos kart odrzuconych.
     Tylko za co dac go do tej talii? Chyba wylecą z niej "Dzikie Gory" bo zdarzało mi sie czesto że nie było co położyc na rozwinięcie bo za dobre karty były na ręce i "Gory" atakowały wtedy tylko za jeden.
     Mam nadzieję że w najbliższą niedzielę uda mi się przetestować nową wersje talii  szybkiego Chaosu z Shaggothem.

5 komentarzy:

  1. Każdy pomysł i metoda wystawienia tej karty w inny sposób niż zapłacenie pełnego kosztu jest wyśmienity. Rzadko zdarza się że przeciwnik ma 0-1 kart na ręku więc będzie wymiatać. Tylko niestety na logikę działa to tak: wydałeś X kasy żeby ją wystawić więc ma tyle młotków ile wydałeś i tyle obrony ile wydałeś. Skoro nie wydałeś ani jednego zasobu więc ma 0 wytrzymałości i 0 siły. To trzeba sprawdzić u mądrzejszych. Jak dla mnie "koszt X" działa tak jak dla Płomieni Tzeencha - nie wydałeś nic więc nie ma młotków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się też tak wydawało ale Wojtek z Maćkiem twierdzą że nie. Trzeba sprawdzić na forum a jak nie ma to zadać pytanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. X sprawdza się w każdym momencie gry, nie zależnie ile wydałeś ; ) Dawaj tym Shaggothem na Stadzie Rykowców, będzie epicko ! Nie zapominaj, że atakując dociąga ci kartę, pod pakowując się jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt nie mówi o jednym rozwiązaniu, które wydaje się oczywiste. Ja go wystawiam z Rip-a i sieje zniszczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rip, rytuał, Raise Dead - shaggoth lubi to ;)

    OdpowiedzUsuń