poniedziałek, 14 stycznia 2013

Zimowa Kampania nie działa

Niestety zimą "Zimowa Kampania" nie działa.    

             Dziś testowałem nowa talię Imperium, która miała  opierać sie na karcie "Zimowa Kampania". Karta ta miała nam dać dwa ataki w jednej turze. Czyli skrócić grę o jedna turę i dać nam szybsze zwycięstwo. Niestety, mimo że na deckboxie ładnie to wszystko wyglądało to w praktyce kompletnie nie sprawdziło się. Nie pomogła "Światynia Ulryka", dzięki której "Kampania" miała wchodzić za zero a nie za jeden bo miała być podmieniana za inna misję "Wojenny werbunek" a "Werbunek" wracałby znowu na stół i dawał kolejna dodatkową kartę. Nic z tego, na tych kilka gier udało się podmiankę zrobić tylko raz. Poza tym wydaje mi się że "Świątynia Ulryka" ma za dużo lojalek. W kilku grach miałem ja na pierwszej ręce i nic nie mogłem zrobić
         "Muster for war" też nie bardzo sprawdził się aczkolwiek do wystawienia Hemmlera przydał się dwa razy . Talia chyba potrzebuje więcej taktyk i jednostek a mniej wsparć bo czasem nie było kogo postawić na misję.
         Na te kilka gier przeciwko różnym taliom udało się wygrać tylko raz i to w starym stylu czyli na piratach i Hemmlerze. Grałem przeciwko szybkim orkom, szybkiemu chaosowi, Imperium na piratach i Hemmlerze, kontrolnym orkom a także z kontrolny chaosem i nie dość że nie udało się wygrać to nawet nie udało się odpalić ani razu "Zimowej Kampanii".
        Spis tali ku przestrodze że to kompletnie nie działa. Trzeba pomyśleć co i jak zmienić żeby zadziałało.
http://deckbox.org/sets/291350

 3 A Noble Quest
3 Iron Discipline
3 Knight Training
3 Muster for War
3 Peasant Militia
3 Recruiting for War
3 Red Arrow Coach
3 Contested Village
3 Huntsmen
2 The Imperial Zoo
3 Van Klumpf’s Buccaneers
3 Winter Campaign
3 Church of Sigmar
2 Emperor's Chosen
2 Runefang of Solland
3 Sons of Coin
3 Rodrik's Raiders
2 Temple of Ulric
3 Friedrich Hemmler



  

4 komentarze:

  1. Zima to dzieci robić a nie walczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Też kombinowałem z Kampanią, przy okazji kradnąc wszystkie pieniądze tymi za 4 co za zrzucenie Questa zabierają. Skończyło się rozłożeniem ok 70 kart na podłodze, dłuższym pomyślunkiem, zakończonym złożeniem kart i wyjściem na piwo : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Przemo, ja kiedys wcielę w życie twój pomysł na deck z Carroburg Cutthoats, jaszczurką wracajacą karty do decku i milionem questów ;)
    Barry

    OdpowiedzUsuń
  4. Też testowałem kampanię i nie działała, ale nie ustaję w próbach!

    OdpowiedzUsuń