środa, 6 lutego 2013

Combo ork na pięści

     Talia z ostatniego turnieju "Kontrakt Oldenhallera". Combo ork na pięści bez żadnego planu B jakby coś nie poszło i ktoś przeszkodził w jego odpaleniu. Tylko combo z zębaczami.
Spis talii na deckboxie:
http://deckbox.org/sets/311075

2 Baby Squig
3 Mork’s Teef Ritual
3 Muster for War
3 Raiding Parties
3 Warpstone Excavation
3 Contested Village
3 Fists of Mork
3 Rip Dere 'Eads Off!
3 Lobber Crew
3 One Orc's Scrap...
3 Squig Herders
3 Squig Trackers
3 Iron Boyz
3 Squig Pen
3 Urguck
2 Raise Dead
2 Troll Vomit
2 Grimgor Ironhide
3 Lord of Change
    

Muster for War bardzo pomaga tej talii, zdarza się że w drugiej, trzeciej turze już można odpalać combo. 53 karty to jednak za dużo, trzeba zejść do 50 kart bo w dwóch grach potrzebne karty były na dnie talii i trzeba było sporo czasu na dokopanie się do nich. W najważniejszej grze, decydującej o tym czy wygram turniej nie zdążyłem się dokopać do potrzebnej karty. Nie wiem czy opcja na zębaczach to dobry pomysł i czy nie wymienić ich na Spider Riders, wsparcie Creature Pen i nowego raidera Goblin Raiders. Byłby wtedy plan B jak nie podejdzie combo to atak Pająkami i Goblińskimi Łupieżcami. Problemem był dla mnie też w trzech grach Squig Pen przez którego nie mogłem dawać rozwinięć do stref  żeby je wzmocnić. Nie mogłem też używać  Rip Dere 'Eads Off! żeby mieć więcej młotków w misji lub królestwie jak czasem brakowało. Zdarzyło mi się też że miałem problem z odpalaniem rytuału bo mogłem się niechcący sam spalić przy okazji.
Jak znowu uda się od kogoś pożyczyć Mustera to spróbuje jeszcze raz tym zagrać kolejny turniej. No chyba że stanę się posiadaczem własnego Mustera. Zobaczymy jakie kart przyniesie kolejny dodatek i wtedy zdecyduję który nabyć.

2 komentarze:

  1. Nie za mało squigów pod Trackera? Mi jak gram combo orkiem często Squig pen bardziej przeszkadza niz pomaga, bo jednak blokuje Ripy do questa/king

    OdpowiedzUsuń
  2. Squig Pen mi najczęściej przeszkadzał jak dałem go do misji, dlatego w nowej wersji combo orka już go nie mam.

    OdpowiedzUsuń