piątek, 15 lutego 2013

Czy Doom Trooper powróci?

     Post nie związany z Inwazją ale ważny dla mnie i dotyczy gier karcianych. Na Polterze pojawiła się informacja że wydawnictwo Modiphius Entertainment, które znane jest z wydania świetnego Achtung! Cthulhu chce wydać grę RPG Mutant Chronicles. Wcześniej już pojawiły sie informacje o nowej edycji gry figurkowej Warzone. To brakowałoby już tylko powrotu karcianej gry kolekcjonerskiej Doom Trooper, której akcja rozgrywa się w świecie Mutant Chronicles.

     
      Doom Trooper - Żołnierz Zagłady to była moja pierwsza karcianka wydana w połowie lat dziewięćdziesiątych przez Maga nad którą spędziłem mnóstwo godzin. Nawet w szkole na lekcjach potrafiliśmy w to grać. Do tej pory mam karty,  jak pojawią się jakieś okazje to kupuje brakujące karty na allegro. Ale nadal sporo mi brakuje. Wciąż co jakiś czas gram ze znajomymi przy piwie. Chciałbym aby ukazała się druga edycja z poprawionymi zasadami bo jak kiedyś grywaliśmy to nie obywało się bez kłótni o zasady. Powrócił Netrunner wydany przez FFG to i może Doom Trooper wróci.



2 komentarze:

  1. Widzę, że zaczynaliśmy podobnie, ja również mam jeszcze z pół szuflady kart do DM. Później było jeszcze Dark Eden, też fajna karcianka z tego uniwersum. Jednak daleko im do inwazji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doom Trooper miał świetne zasady multiplayera. W Dark Eden nigdy nie zagrałem, w tamtych czasach całą kasę wydawało sie na karty do Dooma lub na RPG, nie starczało już na Dark Eden.

    OdpowiedzUsuń