wtorek, 26 lutego 2013

Gdzie jest FAQ 2.0?

    Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie. Gdzie podziewa się FAQ 2.0 zapowiedziany już na Mistrzostwach Świata, czekam i czekam i doczekać się nie mogę. Tyle czasu minęło już od zapowiedzi. Miał naprawić tyle błędów gry, wyrównać i zrównoważyć meta, wprowadzić nowe restrykcje itd. I co dla mnie najważniejsze ukrócić comba HE. Boję się kupować karty bo wyjdzie FAQ i popsuje mi je. Tak miałem z Kurt Helborg i chęcią pogrania combem na Pigeon Bombs. Dzień po tym jak kupiłem dodatek z Kurtem wyszedł FAQ i ukrócił to combo. I tyle sobie pograłem gołebiami.



      Dziś zamówiłem dodatek z Muster for War. Oby jutro nie wyszedł FAQ i nie popsuł tej karty bo trochę żal kasy. Z tego dodatku to jedyna karta która mi się przyda.

2 komentarze:

  1. Tak, jak zamówiłem dodatek z Musterem to od razu pojawia sie FAQ uwalający go. Dobrze że Wojtek nie zdążył go kupić.

    OdpowiedzUsuń