czwartek, 7 marca 2013

Oderżnijta ich łby!

     Wczorajsze gry pokazały kolejne słabości mojej talii przeciwko Mrocznym Elfom. Kolejne podejście do orków na Wurrzagu, tym razem na drogich jednostkach. Do talii wchodzą Bloodthirster i Grimgor Ironhide którzy będą wyskakiwać z Mork’s Teef Ritual oraz Rip Dere 'Eads Off! co pozwoli mi omijać Pleasure Cults bo rozwinięcia będą już w grze i Krwiopijec nie będzie wchodził spaczony. Do nich dołączy War Boar. Dzięki jego zdolności będzie można ściągać Kulty z Pillage lub Grimgora.


     Dorzucam też do talii Banna Bearer, którego będę wystawiał za 2 z legendy. Ma 3 życia więc Seasoned Corsair  nie powinien go ściągnąć. Aby mieć szybszy dociąg będzie i Contested Village i Mob O' Hutz., co pierwsze dojdzie to wystawiam. Z neutralnych będzie tylko jeszcze Clan Moulder's Elite ze względu na dużą wytrzymałość. Zastanawiam się czy nie usunąć całkowicie Da Great Waaagh! bo na razie obniżyłem do dwóch sztuk. Misja słabo się sprawdza, przydała mi się tylko trzy razy na kilkanaście gier. Z restrykcji wziąłem Muster for War żeby poprawił mi ekonomię. Do dwóch sztuk skróciłem Warpstone Experiments, Bash 'Em!, Troll Vomit. I jeszcze jedna kopia Waaagh!.
     Później będę testował talie na Snotling Invasion.

3 komentarze:

  1. Banna Bearer również omija Kulty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważ, że wkładasz go do gry JUŻ ZADEKLAROWANEGO jako atakujący, więc ewentualne spaczenia nic mu nie robią.

    OdpowiedzUsuń