czwartek, 14 marca 2013

Snotlińska Inwazja

     Wielkimi krokami zbliża nam się turniej. Miałem zagrać krasnoludami. . Jednak kompletnie nie mam pomysłu na krasnoludzką talię, nie wiem na czym ją zbudować. W tym tygodniu nareszcie udało mi się kupić dodatek z misja orków Snotling Invasion.  Niby wiosna w odwrocie i "winter is coming" co nie sprzyja graniu zielonymi ale od razu wpadłem na kilka pomysłów na talię. Oto pierwszy z nich.

     Talia opiera się na Snotling Invasion jednak trzy kopie karty to za mało. Trzeba wziąć do niej też co najmniej dwie sztuki Ancient Map aby szybciej nam na rękę trafiła misja. 
     Jeśli w talii jest Snotling Invasion to muszą tam być karty które będą wpiera tę misję. Jak najwięcej kart likwidujących rozwinięcia. Obowiązkowo musi tam być Long Winter. Dodatkowo jednostka Stunty Smasha niszcząca rozwinięcia a także Grimgor Ironhide wyskakujący z Mork’s Teef Ritual. Rozwinięcia będziemy też usuwać z misji Raiding Parties wystawiając orkowe wsparcia. Zastanawiam się też czy nie wrzucić do talii Smash-Go-Boom! ale chyba nie będzie już na to miejsca.
     Jakby nam palenie stref z misji nie wyszło to trzeba mieć jakiś plan B. Moim będą standardowo Spider Riders oraz Goblin Raiders. a także Bloodthirster którego odpalać będziemy z Rip Dere 'Eads Off!. Oczywiście Ripa używać też będziemy do usuwania rozwinięć przeciwnika.
     Talie uzupełnia wkładka dziewięciu Zębaczy: Squig Pen, Squig Trackers, Squig Herders do przyspieszenia ekonomii. Dodatkowo do talii dałem Boar Pen co ułatwi nam atakowanie i palenie stref bo przeciwnik nie będzie mógł używać jednostek do obrony bo nie powinien mieć rozwinięć.
Link do talii na deckboxie: Snotlińska Inwazja
     Niestety w talii zabrakło miejsca na kilka dobrych kart których chciałbym używać. Get Outta My Way!  do obrony własnej stolicy, wspomniane już wcześniej Smash-Go-Boom aby szybciej niszczyć rozwinięcia. Przydałoby się jeszcze Lobber Crew i Troll Vomit w większej ilości do likwidowania jednostek na misjach. Warpstone Experiments aby wspomóc własny atak. 

2 komentarze:

  1. I tak trzymać, bardzo słuszna koncepcja, tą talię mogło kiedyś skutecznie powstrzymać DE, ale teraz jest w odwrocie, więc nie będziesz miał naturalnych przeciwników. Trzeba pamiętać, że to jest rush, więc jak nie wygrasz w 4-5 turze to raczej nie wygrasz. Złożyłem kiedyś coś podobnego: http://deckbox.org/sets/194537 i dobrze śmigało.
    pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci że testy talii wypadły nadspodziewanie dobrze i do końca gier miałem szanse na wygraną. Twoja talia już na pierwszy rzut oka wydaje się szybsza, ja mam trochę więcej kontroli to mogę dłużej pograć. I jak pokazał nasz ostatni turniej mogę nią wygrywać :)

    OdpowiedzUsuń