niedziela, 31 marca 2013

Husaria z Kislevu

     Ze względu na ilustrację Winged Riders of Kislev jest jedną z moich ulubionych kart. Wiadomo, ma bardzo mocny polski akcent. Ma też bardzo ciekawą zdolność, dodatkowe młotki za atakujące jednostki. Niestety jej koszt jest raczej zaporowy bo za 5 to mamy o wiele lepsza jednostkę Friedrich Hemmlera z większą ilością młotków na starcie.

   
    Zawsze chciałem nią pograć i z narodową dumą palić strefy przeciwnikowi.  Najlepiej ta karta sprawdzi się w talii z mnóstwem tanich jednostek czyli po prostu w Imperialnym naporze. Nigdy jeszcze nie widziałem i nikt nie grał u nas taką talią. Najczęstszy jest rush orkowy bo ta rasa nadaje się do tego idealnie lub też Chaosowy na  Call the Brayherd.

     Wyszła mi taka talia Imperialny rush

3 Iron Discipline
3 Knight Training
3 Peasant Militia
3 Veteran Sellswords
3 Contested Village
2 Helblaster Volley Gun
3 Huntsmen
3 Imperial Drummer
3 Stirland Deathjacks
2 The Imperial Zoo
3 Van Klumpf’s Buccaneers
3 Averheim Soldiers
3 Church of Sigmar
3 Derricksburg Forge
3 Knights of the Blazing Sun
2 Runefang of Solland
3 Sons of Coin
3 Thyrus Gorman
2 Winged Riders of Kislev

    Jak rush to musi być dużo tanich jednostek, trzeba też im dać dodatkowe młotki. Wziąłem do talii Imperial Drummer który daje dodatkowy młotek wojownikom. Dzięki niemu młotek otrzymają Veteran Sellswords i Peasant Militia  oraz Stirland Deathjacks i Averheim Soldiers. Nie mogło w tej talii oczywiście zabraknąć Van Klumpf’s Buccaneers,  Tani bohater z trzema młotkami Thyrus Gorman musiał też tu się znaleźć. Dodatkowo dorzuciłem tu  Knights of the Blazing Sun których nie można spaczyć, przeciwko DE i Chaosowi którzy używają  kart spaczających jednostki. Do ekonomi z jednostek mam Sons of Coin do królestwa i Huntsmen do misji.

     Z taktyk jest tylko  Iron Discipline do obrony naszych jednostek. Ze wsparć do robienia ekonomi wziąłem Derricksburg Forge, The Imperial Zoo, Contested Village oraz Church of Sigmar, który także obroni nasze jednostki. Dodatkowe młotki dla jednostek uzyskamy z Knight Training, Helblaster Volley Gun oraz Runefang of Solland.
      Dodatkowo zastanawiałem się czy nie wrzucić tu: Knights Panther którzy dostawaliby dodatkowy młotek za żeton jakby jakiś został, jeden Runefang of Drakwald podmienić za Runefang of Solland
i jakby karty podeszły to atakować z dwoma mieczami. Brak mi tu taktyk które dawałyby mi dodatkowe młotki. Niestety Porządek nie ma Warpstone Experiments czy też Waaagh!.
     Testy talii przeciwko DE, orkom i chaosowi wypadły nadzwyczaj dobrze. Często zdarzały się ataki za kilkanaście młotków. Ale niestety karta pod która układałem tę talię Winged Riders of Kislev bardzo rzadko pojawiała się na stole. .
     W najbliższym czasie sprawdzę jak wypadnie na turnieju a nie tylko przeciwko niedzielnym taliom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz