środa, 6 marca 2013

Grzmocij ich!

     Niby wiosna idzie, niby zielono, ale wczoraj było fioletowo. Niestety orki z Mrocznymi Elfami mają wciąż pod górkę. Jak z innymi rasami mają lżej to tu jest problem. Gdy na stole są razem Offering to Hekarti i Temple of Spite to ciężko się przebić z jednostkami które w większości maja jeden życia, Jeszcze Hekarti można zablokować The Unending Horde ale ze świątynią jest już gorzej. Wczorajsze testy talii na Wurrzagu wypadły słabo. Niestety opcja na karty tylko orkowe bez neutralnych słabo się sprawdziła. Trzeba przyspieszyć atak wrzucają do talii Swarm of Bats oraz Veteran Sellswords, którzy dodatków będą niszczyli wioski rasowe. Brakowało mi też   Morglor the Mangler, bo często atakowałem tylko legenda bo jednostki zablokowane miałem Pleasure Cults i przydałyby się jakieś bonusowe młotki dla legendy. Atak samą legendą za dwa nie jest fajny. Nawet jeden Dawnstar Sword  można by wrzucić do talii aby wspomóc atak.
     Jednak odrzucę wkładkę 9 kart zębaczy i za to wezmę wspomniane już wcześniej nietoperze, najemnych weteranów i Warpstone Experiments o których zapomniałem ostatnio. Wyleci z tali też Mob O' Hutz a wróci Contested Village plus do tego coś z restrykcji, zastanawiam się co wziąć, albo Warpstone Excavation
albo Muster for War. to chyba jedyne karty z listy restrykcji które przydadzą się w mojej talii.
     Jeszcze z DE bardzo w grze przeszkadza Pleasure Cults bo strasznie to blokuje zmasowany atak jednostkami. Rozwiązaniem na to chyba są duże jednostki jako rozwinięcia w pole bitwy, na to Rip Dere 'Eads Off! i atak bo wtedy ominiemy Kulty. Dziś wieczorem kolejne testy talii.

PS. czy ktoś zauważył, że Wurrzaga namalował polak Łukasz Jaskólski

2 komentarze:

  1. No dobra podpowiem Ci (pomimo tego ze nie jest mi to na rękę) co masz poradzić na kulty skoro pakujesz neutralne karty. Wrzuć elitę szczurów. Dosyć ciężko jest nam ja obecnie zdjąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej chodzi mi o to żeby wystawiać nie spaczone jednostki do pola bitwy. Bo mogę np wystawić pięć jednostek ale co z tego jak wszystko wchodzi spaczone. To boli najbardziej.

    OdpowiedzUsuń